mylifeaselvira

Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Elvira - 11 juni 2013 14:00

Ligger här i soffan kom precis hem. Tindra & min syster åkte precis! Åh är sjukt deppig idag, sen fick jag ju mens idag också & det är ju always kul.. Not. Men ska äta nått gott, & kolla PLL. Men följ videofyme:elviradenfula
Ska nog ha frågestund, så yuz. Sen ask.fm är ju fkn så omoget. Ska ta bort mitt acc, de enda folk frågar: fulaste du känner? Oskuld? Dricker du?
En av dem frågorna kan jag svara på, skulle aldrig i mitt liv kunna peta ut nån & säga nä, Bengt är den fulaste!!! Eller svara på ifall jag är oskuld eller inte om personen vill veta ska jag känna personen. Även om jag är oskuld eller inte. Har inte nån annan än Alva, min familj eller Jullan & göra. Berättar seriöst bara privata saker för dem, & även om ni försöker klämma ur det, så nej.. Aldrig att jag svarar på frågor om mitt privatliv. Nej. Ask är seriöst vidrigt,! Om ni ska ställa frågor.. Ställ seriösa frågor som du vill säga face 2 face eller skriv inget elakt som du inte skulle våga säga IRL,! Omognaste sidan i världen.. På riktigt.
Aja arg:@@

Tidigare månad - Senare månad

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Presentation


Hej, jag heter Elvira, & är förälskad i choklad,sova & min dator. Mitt liv ägnas till 780 sociala appar på min mobil, aktiv på insta dygnet runt.
Kik:PrXpHoniZ1337
Insta:PreXpHoniz

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

 

Ovido - Quiz & Flashcards