mylifeaselvira

Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Elvira - 10 juni 2013 13:37

Hej,påväg hem från skolan. Shit.. Skön dag.. Berättar mer när jag ätit :*

Av Elvira - 10 juni 2013 01:42

Hej,! Sen & tråkig update.. Fått veta både bra & dåliga nyheter. Men inte skrivit Idag för verkligen varit en deppsöndag. Yez. Men ja, ligger i sängen räknar ner timmarna till 14 juni, då tar jag skolavslutning & kommer aldrig mer tillbaka till denna skolan mer! ASSÅ ÄNTLIGEN. Göteborg, Malmö, Sthlm, Sveg.. Asså träffa Mina bejbs för första gången, weirdddiiiigt;) Asså Amandus, Jimmie, Max, Johannes, osv. Goooooa ja!
Jag är så lycklig, ska snart flytta hem igen, snart börja i min gamla skola, snart ska jag träffa min brosor från andra sidan landet, snart ska jag leva livet, snart så ska jag göra precis vad jag vill. Asså har problem, trött & kan inte sova, lycklig & olycklig, rädd men ändå inte.. Jag är så otroligt lycklig,
Tack Tim Carlsson för att jag får kalla dig min bbo... Kommer fortfarande ihåg första gången tiiimmmieees å jag pratade. Skype. Klockan var 02-03, Lucas blev arg när du höll på med mig, how cute? Tim, du & jag var till en början riktigt dryga & äckliga mot varann. Bestie now i just love ya.
Men till punkt... Jag & Tim är inte tillsammans längre, & vi var väll mer like good friends;)
Flummigt inlägg right?;)<3
Hejdå.:*

Tidigare månad - Senare månad

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Presentation


Hej, jag heter Elvira, & är förälskad i choklad,sova & min dator. Mitt liv ägnas till 780 sociala appar på min mobil, aktiv på insta dygnet runt.
Kik:PrXpHoniZ1337
Insta:PreXpHoniz

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

 

Ovido - Quiz & Flashcards