mylifeaselvira

Alla inlägg den 7 juni 2013

Av Elvira - 7 juni 2013 16:31

Hej, sitter hemma hos Alva & spanar killar... Ovanligt? Not @ all.;) Men ja, ikväll ska vi ut.. Ovanligt där med. Yuz;) träffa vänner, samma som igår eller kanske bara vara med bebos familj & kolla film, ska ut & springa 6 km ikväll, mysiiiigt! Träna lite. Känns bra då! Men ja,! Igår blev crazy, & spårade efter 21-22. ;) Aja, varit & köpt glass. Träffade en go vän,! Saknat henne som jag vet inte vad! Ska ut med min voffe nu, hörs:*

Av Elvira - 7 juni 2013 11:07

Hej,!
Precis vaknat, det är sjukt varmt ute. Så vi drar till nossen, & solar.
Vi var ute inatt, vi träffade ett par killar, & första gången vi träffade dem var vid nossen. Så de blev lite awkard som om vi förföljt dem hela dagen. För vi åt också samtidigt som dem på Sibylla, knäppt. Men ja, det var trevligt. En av dem var fulla & sjöng Sveriges nationalsång. Kommer inte ihåg nått namn, men goa som satan. A, kommer inte direkt ihåg nåt från igår.. Allt & alla var underbart. Vi låg vid stranden igår & då så låg alvas mormor där & då kommer de där gänget med killar Alva ba: mormor du känner inte oss prata ite med oss. Så såg vi dem bada vi ba: gooosh.
Sen när Alva gick in & duscha igår, så satt jag kvar vid Stadshotellet, en av killarna bara: vems mage ser mest ut som ett bildäck. Jag kunde inte låta bli å kolla, najs.. Yuz. Men ska äta frukost nu, hejdå:*

Tidigare månad - Senare månad

Bloglovin'

Follow on Bloglovin

Presentation


Hej, jag heter Elvira, & är förälskad i choklad,sova & min dator. Mitt liv ägnas till 780 sociala appar på min mobil, aktiv på insta dygnet runt.
Kik:PrXpHoniZ1337
Insta:PreXpHoniz

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

 

Ovido - Quiz & Flashcards